مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-20بين الملل

لبنان| موافقان و مخالفانِ طرح واردات سوخت از ایران


پس از سخنان اخیر دبیرکل حزب ‎الله درباره وارد کردن سوخت از ایران به لبنان، سیاستمداران موافق گفتند که این اقدام، مشکل تمام ملت لبنان و نه تنها شیعیان را حل می کند اما مخالفان شروع به اتهام زنی به حزب الله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنرانی روز گذشته خود (پنجشنبه) گفت، کشتی های حامل سوخت تا ساعاتی دیگر از ایران به سمت لبنان راه خواهند افتاد.

خبر مذکور در اوج بحران سوخت در لبنان، عکس العمل های متفاوتی را در میان سیاستمداران لبنانی داشت؛ برخی استقبال کردند و برخی به شدت به آن اعتراض کردند.

موافقان نماینده لبنانی سزار معلوف از  ائتلاف الجمهوریه القویه (وابسته به حزب القوات اللبنانیه به ریاست جعجع) از این خبر استقبال کرد و گفت، این کشتی ایرانی نه تنها مشکل شیعیان لبنان بلکه مشکل همه ملت لبنان را حل می کند و نباید حزب الله را به خاطر وارد کردن سوخت از ایران سرزنش کرد.

بر اساس گزارش دبیر کل حزب الله تاکید کرد که کشتی هایی که از ایران به سمت لبنان حرکت می کنند، بخشی از خاک لبنان محسوب می شوند و هر گونه تعرض و حمله به آنها حمله به خاک لبنان تلقی می شود و مثل تعرض به خاک لبنان با این قضیه روبه رو می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان| موافقان و مخالفانِ طرح واردات سوخت از ایران

لبنان| موافقان و مخالفانِ طرح واردات سوخت از ایران